Movement Sysytem logo 5-2016

Käsilläseisonta osa 2: Asentoharjoitteita

Posted by on / 0 Comments

Videosarjalla Movement Coach Jukka Rajala opastaan, miten vapaaseen käsilläseisontaan päästään. Käsilläseisonta itsessään ei ole vain käsien varassa tasapainoilua, vaan se sisältää paljon yksittäisiä taitoja, jotka tulee hallita ennen kuin voi edes yrittää päästä itse käsilläseisontaan.

Videolla CompactFit Movement Centerin päävalmentajanakin tunnettu Jukka käy läpi erilaisia käsilläseisontaharjoitteita, jotka vievät jo hieman lähemmäs itse käsilläseisontaa. Ensin tutustutaan v-asennon avulla, mitä tulee tehdä käsien varaan mennessä, ja lopulta päästään testaamaan käsilläseisontaa seinää vasten.

Käsilläseisonta opetusta tarjolla Jukka Rajalan käsilläseisontaleirillä 15.11.2014 sekä CompactFit Movement Centerissä.

Katso myös aikaisemmat osat:
Käsilläseisonta osa 1: Valmistavat harjoitteet
Supertehokas liikesarja ranteen ja kyynärvarren vahvistamiseen

Please follow and like us:

Enjoy this blog? Please spread the word :)

Follow by Email
Facebook
Facebook