Movement Sysytem logo 5-2016

Käsilläseisonnan harjoittelu osa 4: Vapaa seisonta

Posted by on / 0 Comments

Videolla Movement Coach Jukka Rajala opettaa vapaata käsilläseisontaa. Harjoittelu on hyvä tehdä aluksi parin kanssa, joka avustaa ponnistuksen vastaanotossa sekä tekee tarvittavia korjauksia jalkojen ja kehon asentoon.

Video on osa sarjaa, jossa CompactFit Movementin päävalmentajanakin tunnettu Jukka opastaan, miten vapaaseen käsilläseisontaan päästään. Käsilläseisonta itsessään ei ole vain käsien varassa tasapainoilua, vaan se sisältää paljon yksittäisiä taitoja, jotka tulee hallita ennen kuin voi edes yrittää päästä itse käsilläseisontaan. Jokaisen on hyvä ymmärtää, että käsilläseisonta on taito, jonka harjoittelussa voi mennä kuukausia jopa vuosiakin harjoittelun määrästä ja lähtötasosta riippuen.

Käsilläseisontaa ja muita hauskoja kehonpainolla tehtäviä harjoitteita voit oppia CompactFit Movement Centerissä, jossa ne ovat osa monipuolisia ryhmäliikuntatunteja. Käsilläseisonta opetusta on myös tarjolla Jukka Rajalan käsilläseisontaleirillä 15.11.2014.

Katso myös aikaisemmat osat:
Käsilläseisonta osa 3: Ponnistaminen
Käsilläseisonta osa 2: Asentoharjoitteita
Käsilläseisonta osa 1: Valmistavat harjoitteet

Please follow and like us:

Enjoy this blog? Please spread the word :)

Follow by Email
Facebook
Facebook